14 Mart 2014 Cuma

ŞİMDİLİK BU KADAR!

Uzun zaman olmuş yazmayalı. İnternetteki sorun giderildikten sonra ne yazsam, ne zaman yazsam diye düşündüm. Sonra da en iyisi fotoğraflarla anlatayım dedim.
 Bu aralar kendime keçeden magnet yaptım.

 Patlıcanlı börek... Yaz patlıcanı olsa daha lezzetli olurdu ama yine de güzeldi.

 Bunlar şeker hamuru ile süslenmiş kurabiyeler. Oğlumun ödevi karın oluşumunu anlatmaktı. Sunum sonunda arkadaşlarına kar şeklinde kurabiye yapmak istedim fakat kar kalıbı bulamadım. Ben de yıldız kalıbı kara çevirdim. Hatta "royal krema" yaptım ilk kez. Aslında şimdi düşünüyorum da beyaz çikolata da olurmuş.
 14 Mart Pi Günü... Arkadaşımın kızının ödevi için hazırladım.

Yine bir arkadaşıma hediye etmek için yaptığım baykuş magnet. Ben bunu çok beğendim.

 Bayatlamış kurabiyeleri değerlendirmek için bardakta tiramisu yaptım. Sütlü tatlıları severim ama benim için en büyük sorun servis şekilleri olmuştu hep. Bu sayede bu sorundan kurtuldum.

 Puantiye aşkım kabardı  bu aralar.

 Okuduklarım. "Yusuf ile Züley
 şiir gibiydi.

 Keyif yaparken dergi okumayı seviyorum.

 İndirimleri takip ettim. Tepsi Mudo, şekerlikte kalpler, kuşlar ve kuş kafesleri var. Takım oldular.

 Gece ateşi yükselen çocuğunla televizyon izlerken kahve yaparsan köpük kaçar işte böyle. Ayrıca mutfak malzemesi koleksiyonuma yeni parçalar ekledim. Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız mutlaka işime yarayacaktır, teşekkürler...