23 Ocak 2014 Perşembe

KÖSTEBEK PASTA VE BEN

 


  İnsan blogu olunca istese de istemese de sorumluluk almış oluyor. Tamam beni merak eden,yazılarımı bekleyen binlerce kişi yok ama yine de kaç gündür içimde bir huzursuzluk vardı. Fakat bazen hayat çok yoğun ve kalabalık olabiliyor. İnsan bırak bloga yazı yazmayı, temel ihtiyaçlarını bile zar zor karşılıyor. Neyse ki işler düzeldi ve ben rahatladım.
       Şimdi gelelim köstebek pastaya; ilk defa denedim. Yapabilir miyim diye bir düşündüm ve yaptım. Güzel, lezzetli ve aslında çok pratik bir pastaymış." Pasta" diyorum, çünkü gerçekten pasta gibi. Ben belki olmaz diye yaparken fotoğraf çekmedim. Resimli tarifini yakında yayınlayacağım. Bu deneme olsun. Çok daha bereketli günlerin gelmesi dileğiyle. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız mutlaka işime yarayacaktır, teşekkürler...